Nog even vrije tijd

2 oktober 2016 - Saint Julian's, Malta

Op deze vrijdag hadden we onze laatste ochtend Engelse les. Wanneer we beginnen met stage zullen we 1 keer in de 2 weken Engelse les krijgen, smiddags. Verder hebben we de week dat we geen Engels hebben 5 dagen stage. Vrijdagmiddag hebben we lekker op het strand gelegen. Vrijdagavond was er een feestje in een club hier, de frikandellen en kroketten party , speciaal voor Nederlandse jongeren op Malta. Er was Nederlandse muziek en broodjes frikandel, kroket en bitterballen.
Zaterdag zijn bas en dian aan het winkelen geweest. Ik had een lekker relaxed dagje thuis. Zaterdag avond zijn we uit gegaan met nog een paar Nederlandse vrienden die we hier en in het vliegtuig hebben ontmoet. Vandaag, op zondag hadden we ons laatste dagje vrij voor stage! We hebben lekker uitgeslapen en zijn daarna naar het strand geweest. We wilden na het strand naar de lidl. Daar eenmaal aangekomen bleek hij dicht te zijn, terwijl alle andere supermarkten niet op zondag dicht zijn, helaas , maar is niet anders! Morgen weer een nieuwe dag. En een nieuwe start, namelijk de start van onze stage! We hebben zin om op stage te beginnen.
Oh en het was 34 graden vandaag !

Groetjesss!

1. Mieke Muilwijk:
    3 oktober 2016
    Inmiddels hebben jullie je eerste stagedag er op zitten. Ik ben reuze nieuwsgierig hoe die was. Ik heb me nu ook voor jullie weblog aangemeld, dus ga het lezen.
    Bij ons wordt het langzamerhand herfst. Ongeveer 20 graden koeler dan bij jullie :-(