nog maar 26 daagjesss

21 november 2016 - San Giljan, Malta

Hallo allemaal,

Daar is die weer de update van de afgelopen week. Zoals gewoonlijk zijn wij de week weer begonnen met stage. Het liep deze week een beetje anders als anders. We moesten alle vijf bij onze klas invallen. Alleen voor de klas staan. Het is soms moeilijk omdat we in het Engels lang en alleen voor drukke groepen moeten staan. Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Zoals het er nu uitziet gaan we weer een gelijke week tegemoet. Verder hebben we deze week een project gehad met de kinderen. Het was namelijk "wereld kinderdag" Met alle buitenlandse kinderen en een aantal Maltese kinderen hebben we zelf boekjes gemaakt. De kinderen hebben de boekjes helemaal zelf ontworpen en versierd. Alle kinderen hebben een stuk verteld over hen zelf, ze hebben geschreven over hun vrienden omdat het thema "vriendschap' was. Aan de achterkant hebben de kinderen een gedichtje gemaakt van elf woorden. Ze hebben de boekjes mooi gemaakt door alles in te kleuren. Het was een leuk project en we hadden alles goed georganiseerd. Het resultaat was leuk, we waren allemaal erg trots en blij met de positieve reacties. De stageweek eindigde op de donderdag dit kwam omdat we op vrijdah verwacht werden op onze talenschool.

Wanneer we op vrijdag Engelse les hebben kunnen we uitgaan op donderdagavond. Omdat onze lieve vriendin na 10 weken weg ging moesten we het er nog een keer goed van nemen. Nadat we met z'n allen lekker drankjes hadden gedaan bij ons boven op het dakterras waren we klaar om Paceville onveilig te maken. Het was weer super gezellig. Vrijdagochtend waren ik Dian vroeg uit bed. We zijn samen lekker even iets wezen eten om afscheid te nemen. Toen het een uurtje of 15 was zaten we weer gezellig in de schoolbanken. We moeten voor onze school een presentatie als eindopdracht maken, hier werken we dus naar toe tijdens deze lessen. Vrijdagavond zijn we met alle vrienden lekker in een goed restaurant gaan eten. Het was lekker en heel erg gezellig. Maar we moesten er toch echt aan geloven op zaterdagochtend rond een uur of vier in de ochtend stonden we afscheid te nemen van onze huisgenoot Dian.

Zaterdagmiddag zijn we gaan lunchen met Linda, Celia en Fabienne het was heerlijk en erg gezellig lekker uit brakken ahaha. De rest van het weekend hebben wij doorgebracht in huis. Het was een rustig weekendje. Zondagavond zijn we nog langs een andere vriendin geweest. Een leuk weekendje dus.

Groetjess,

1. Inge van Lent:
    21 november 2016
    Tjonge tjonge wat zijn jullie goed bezig. Het gaat inderdaad wel erg snel. Geniet daarom nog even extra van die laatste weken. Dikke knuffel uit Bierum
  2. Mieke Muilwijk:
    21 november 2016
    Oei, al aan het aftellen...
    Pittig zeg, dat jullie als docent worden ingezet! Ze mogen wel blij zijn met zulke super stagiairs.
    Tjaa, over tig daagjes staan er voor jullie ook een paar lieve vrienden om vier uur
    's ochtends op om je uit te zwaaien.
    maak er voorlopig nog een mooie tijd van.
    Zijn jullie niet vergeten de boekjes die de kinderen hebben gemaakt op de foto te zetten? Altijd leuk voor je presentatie hier weer op school.
    Succes!