Miss Lianne / Mister Sebastian

3 oktober 2016 - San Giljan, Malta

Hallo trouwe lezer,

We zijn er weer met een nieuw verhaal. Vanmorgen stonden we vroeg op. De eerst wekker ging vroeg heel vroeg. We werden gewekt om kwart over vijf in de ochtend. We werden gewekt door het oh zo mooie Hollandse nummer Viva Hollandia.

Snel onder de douche, ontbijten, tassen inpakken en de was nog snel ophangen. Ja inderdaad wat hadden we het alweer druk voordat we in de bus zaten. Samen met onze klasgenoten moesten we klaarstaan op de afgesproken plaats. We waren allemaal op tijd, wel was er verwarring over welke bus we nou eigenlijk moesten nemen. We hadden gekozen voor de bus met de naam van de school erop. Na een tijdje onderweg te zijn moesten er al kinderen staan in de schoolbus. We zagen de bui al hangen. We zaten in de verkeerde bus, gelukkig had deze bus wel de dezelfde eind bestemming.

We werden heel hartelijk ontvangen. Wel kregen we direct verschillende taken. We moesten zelf onze roosters gaan maken om buitenlandse kinderen te helpen met de Engelse taal. Uiteindelijk is het gelukt. We hebben vandaag allemaal onze lessen voorbereid voor de komende week. Verder kregen we vandaag een rondleiding door de school. Het is een prachtig mooi gebouw, ontzettend oud. Tegen de middag kregen we te horen in welke groep we stage mogen gaan lopen. Iedereen is erg te spreken over zijn/haar nieuwe stageplek. We gaan er gewoon een paar top weken van maken op het St. Edward college. Na deze drukke maar leuke eerste dag werden we weer terug naar huis gereden met de schoolbus. Deze keer wel in de goede.

We waren nog geen vijf minuten uit de bus en we zaten alweer in de volgende bus richting de Lidl. Want ja de boodschappen moeten ook gewoon gedaan worden. We hebben vanavond weer een heerlijk kip salade gegeten.

Vanavond gaan we lekker rustig aan doen, het was een vermoeiende dag en morgen gaan we weer vroeg op.

Slaap wel Nederland,

1. Hester Kreeft:
    3 oktober 2016
    Voegen jullie nog weer wat nieuwe foto's toe ??!
  2. Juf Marte:
    4 oktober 2016
    Hoi dynamisch duo!!

Leuk om jullie verhalen te lezen! Ben benieuwd hoe jullie stage verder zal zijn, maar het klinkt als een leuke en uitdagende plek! Heel veel plezier daar! Cheers!