Drukke dag..

29 september 2016 - San Giljan, Malta

Hallo allemaal,

Vanmorgen gingen we als tornado's door het huis heen. Het ging vanmorgen allemaal niet zo snel en soepeltjes als normaal. Maar dat geeft niks we waren maar 2 minuutjes te laat. De les Engels was weer erg interessant. Het is fijn om te zien dat we nu toch op het goede niveau zitten. Na de pauze van Engels zaten we er weer lekker in.

Rond kwart over twaalf zijn we snel even brood gaan halen. We moesten opschieten want we hadden een half uurtje de tijd om weer terug te zijn op school. Vandaag hadden we onze eerste kennismaking met de stage. In tegenstelling tot vanmorgen waren wij nu wel op tijd er werd meteen verteld dat het allemaal even een uurtje uitgesteld werd. Geluk bij een ongeluk, daardoor hadden wij weer een extra koffiepauze.

Met de auto zijn we naar de stageschool gereden. We zaten een dikke 25 minuten in de auto. Het eindpunt was bij een school in een prachtig oud gebouw. We gaan stagelopen op een privé school. Dit doen we omdat er op privé scholen Engels gesproken wordt. Het is dus super leuk om hier als onderwijsassistenten te gaan werken. Het was een leuk en luchtig gesprek en we mogen aankomende maandag beginnen. Wel moeten we zaterdag even gaan winkelen om te moeten voldoen aan de dresscode. Maar dat vinden we helemaal niet erg.

Na schooltijd hebben we eerst even lekker tv gekeken met een large bak popcorn erbij. Na een klein uurtje hadden we er weer schoon genoeg van en zijn we even naar buiten gegaan. Het waait nog steeds erg hard. We hebben gelopen over de rotsen lang het opslaande zeewater. Het was erg mooi.

Thuis aangekomen hebben we nog even gezeten met z'n allen op het dakterras om de dag te bespreken. Vlak daarna hebben we gekookt. Vandaag stonden er gebakken aardappeltjes met vis en groenten op het menu.

Al met al was het een zeer geslaagde dag! tot snel.

groetjes uit Malta

1. Harry Potter: