Onafhankelijk ruimdenkende studenten

21 september 2016 - Saint Julian's, Malta

Hallo lezers,

Deze ochtend begon zeer prettig. We werden wakker rond een uurtje of negen. Eerst even lekker gedouchst. Daarna hebben we een klein beetje gegeten op ons terras. Samen met onze gezellige huisgenoot Diann uit Appingedam zijn we met de bus naar de Lidl gegaan. Het leek ons een goed idee om eerst een ontbijtje te scoren in een cheap restaurant, de koffie smaakte heerlijk.

Nadat onze buikjes gevuld waren met heerlijke tosties hebben we de lidl leeg gekocht. Zwaar bepakt en bezakt zijn we naar de bus gelopen. We hebben thuis de koelkast in geruimd en zijn naar het strand gegaan. Het zonnetje scheen lekker dus we zijn alweer een paar tintjes bruiner geworden. Thuis aangekomen hebben we lekker gezeten op het terras met een goed glas wijn.

Tot slot hebben we broodjes gemaakt als avond eten, we hadden geen zin om te koken. Vanavond gaan we naar een koffiebar om afscheid te nemen van onze Italiaanse huisgenoot! Het beloofd een geweldige avond te beloven.

Groetjessss Siddeburen en omstreken.