Lekker weertje

22 september 2016

Zijn we weer!

Vandaag begonnen we de dag met een ochtend Engelse les tot half 1. De lessen zijn zo anders dan in Nederland. We werken wel met een boek en met opdrachtjes, maar we discussiëren ook erg veel en we werken veel in tweetallen. Alle opdrachten bespreken we klassikaal en onze leraar vertelt grammatica en moeilijk woorden op een interrante manier. Dit doet hij door er een heel verhaal omheen te vertellen, waardoor je leert van het luisteren. Zijn verhalen zijn ook interessant waardoor je blijft luisteren. Morgen maken we een soort toesje, om onze vorderingen te bekijken. Dit gaan we elke vrijdag doen. Na de Engelse les zijn we eerst wat gaan lunchen in ons appartement en daarna zijn we samen met onze Italiaanse huisgenoot naar het strand gegaan. Het was erg gezellig en de zon scheen fel. We zijn al lekker verkleurd. Het was vandaag de warmste dag sinds zaterdag. We zijn om half 3 in slaap gevallen op het strand en werden pas om half 5 weer wakker haha. Onze Italiaanse huisgenote is vanavond helaas weer terug naar huis gegaan na 3 maanden op Malta. We hebben een paar leuke dagen met haar gehad en we zullen haar missen. Vanavond gaan we lekker een filmpje kijken in het appartement.

Warme groetjes.